^наверх

header

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

Юридические услуги в городе Сумы и области.


Контакти
моб. +380509166575
e-mail: vivat.sumy@gmail.com

Юридическая консультация Толмачёвых.

Юридичні послуги надаються за адресою: м. Суми, вул. Набережна р. Стрілки, б. 28, к. 1 (вхід з двору)

Послуги надають

                                                                                                   

Корисна інформація

Відповідальність за порушення митного законодавства. Види стягнень за порушення митних правил. Компроміс у справі про порушення митних правил. Правова допомога адвоката у таких справах.

1.Відповідальність за порушення митного законодавства.

         Порушення митних правил є адміністративним правопорушенням, яке являє собою протиправні, винні (умисні або з необережності) дії чи бездіяльність, що посягають на встановлений порядок переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, і за які передбачена адміністративна відповідальність.

           Адміністративна відповідальність за правопорушення, передбачені цим Кодексом, настає у разі, якщо ці правопорушення не тягнуть за собою кримінальну відповідальність.

          Адміністративна відповідальність за порушення митних правил встановлюється Митним Кодексом.

        Суб'єктами адміністративної відповідальності за порушення митних правил є осудні громадяни з 16-річного віку, а також посадові особи підприємств.

        За деякі види порушень митних правил, внаслідок аварії, дії обставин непереборної сили або протиправних дій третіх осіб, що підтверджується відповідними документами, а також допущення у митній декларації помилок, які не призвели до неправомірного звільнення від сплати митних платежів або зменшення їх розміру, до незабезпечення дотримання заходів тарифного та/або нетарифного регулювання зовнішньоекономічної діяльності, якщо такі помилки не допускаються систематично, не тягне за собою адміністративної відповідальності, передбаченої цим Кодексом.

         Перевізники несуть відповідальність за переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом подання органу доходів і зборів як підстави для переміщення цих товарів документів, що містять неправдиві відомості, виключно у разі якщо ці відомості стосуються кількості вантажних місць, їх маркування та номерів, а перевізниками не вжито заходів до перевірки правдивості зазначених відомостей або у разі неможливості такої перевірки не внесено відповідного запису до міжнародної автомобільної накладної.

         Види порушень митних правил: Порушення режиму зони митного контролю; Порушення порядку проходження митного контролю в зонах (коридорах) спрощеного митного контролю; Недекларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення; Перешкоджання посадовій особі органу доходів і зборів в доступі до товарів, транспортних засобів, документів; Порушення порядку зберігання товарів на митних складах та здійснення операцій із цими товарами; Перевищення строку тимчасового ввезення або тимчасового вивезення товарів; Переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України поза митним контролем; Переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю та інш.

2.Види стягнень за порушення митних правил.

        За порушення митних правил можуть бути накладені виключно такі адміністративні стягнення як: попередження (Попередження як адміністративне стягнення за порушення митних правил є офіційним попередженням правопорушника стосовно недопустимості таких діянь у майбутньому. Попередження виноситься у формі постанови про накладення адміністративного стягнення), штраф (Штраф як адміністративне стягнення за порушення митних правил полягає у покладенні на особу, яка притягується до адміністративної відповідальності за таке правопорушення, обов’язку сплатити до державного бюджету грошові кошти у сумі, яка визначається цим Кодексом залежно від виду та характеру вчиненого правопорушення), конфіскація товарів, транспортних засобів (Конфіскація як адміністративне стягнення за порушення митних правил полягає у примусовому вилученні товарів, транспортних засобів, зазначених у пункті 3 статті 461 цього Кодексу, і безоплатній передачі їх у власність держави. Конфіскація може бути застосована виключно за рішенням суду). При цьому попередження та штраф можуть застосовуватися тільки як основні адміністративні стягнення за порушення митних правил, а конфіскація може застосовуватися як основне і як додаткове адміністративне стягнення. За одне і те саме порушення митних правил може накладатися тільки основне або основне і додаткове адміністративні стягнення. Якщо статтею, якою встановлюється адміністративна відповідальність за порушення митних правил, передбачається основне і додаткове адміністративні стягнення, застосування лише додаткового адміністративного стягнення без основного не допускається.

3.Компроміс у справі про порушення митних правил.

            За відсутності в діях особи, яка вчинила порушення митних правил, ознак злочину провадження у справі про це правопорушення може бути припинено шляхом компромісу. Компроміс полягає в укладенні мирової угоди між зазначеною особою та митним органом, посадова особа якого здійснює провадження у справі.

           За умовами мирової угоди сторони зобов’язуються:

1) особа, яка вчинила порушення митних правил, – у строк до 30 днів, внести до державного бюджету кошти в сумі, що дорівнює сумі штрафу, та/або задекларувати в митний режим відмови на користь держави товари – безпосередні предмети порушення митних правил, а у відповідних випадках – також товари із спеціально виготовленими сховищами (тайниками), що використовувалися для приховування безпосередніх предметів порушення митних правил від митного контролю, транспортні засоби, що використовувалися для переміщення безпосередніх предметів порушення митних правил через митний кордон України. Товари, транспортні засоби можуть бути предметом мирової угоди лише за умови, що особа, яка вчинила порушення митних правил, є власником цих товарів, транспортних засобів або уповноважена розпоряджатися ними.

2) орган доходів і зборів – припинити провадження у справі про порушення митних правил щодо цієї особи та здійснити митне оформлення задекларованих нею товарів відповідно до заявленого митного режиму.

           Особа, яка вчинила порушення митних правил, звертається до керівника органу доходів і зборів із заявою довільної форми з проханням про припинення справи про це порушення митних правил шляхом компромісу.

            Мирова угода укладається у письмовій формі. Право її підписання від імені митниць надається керівникам цих митниць або їх заступникам, а від імені ДФС, – посадовим особам, уповноваженим на це відповідно до посадових інструкцій.

          У разі невиконання особою, яка вчинила порушення митних правил, у визначений мировою угодою 30 денний строк, дій, зазначених у частині другій цієї статті, угода вважається недійсною і провадження у справі про порушення митних правил поновлюється.
         Мирова угода у справі про порушення митних правил оскарженню не підлягає.

         У разі припинення провадження у справі про порушення митних правил шляхом компромісу особа, яка вчинила це правопорушення, вважається такою, що не була притягнута за нього до адміністративної відповідальності.

4.Правова допомога адвоката у таких справах.

Адвокат повинен перевірити чи є підстави для звільнення від адмін.відповідальності, та у разі відсутності ознак злочину роз’яснити особі про можливість припинення провадження шляхом компромісу.

Copyrigcht © 2015 Юридическая консультация Толмачевых
Яндекс.Метрика